Tjebbe van Tijen via Chello on Mon, 24 Aug 2009 11:56:18 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] PERSBERICHT: Dichters kiezen favoriete films tijdens Nederlands Film Festival

de discussielijst van weleer is al veel langer in het ongerede
vaak krijg ik reactie op zaken die ik op netttime.org of nettime.nl post enkel als privé post

een vernieuwing van deze aloude discussielijst zou op zijn plaats zijn... aan de andere kant is continuiteit van een verzendlijst over decennia ook interessant
de lijst is ongemodereerd

de persbericht functie is vaak wel ter zake....
ik verwonderde mij ook over Het Filmmuseum

pure gemakzucht lijkt me ...
heb je je reatcie naar een van de opstuurders persoonlijk gestuurd?

een 'ban' gaat te ver
voordat je het weet
wordt het een @stoelendans
en valt iedereen op zijn gat