a.vca on Wed, 27 Aug 2008 19:39:49 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Hulp gevraagd: Enquete over Europees ICT/NM cluster

nee hoor, ik vind het ook heel vreemd..
wie heeft er nou geen behoefte aan een sterk cluster ?
maar hoe bedoelt u, internationaal ?
het is toch ontzettend duur om al die computers
internationaal te verspreiden ? en onhandig ook.

jan-kees