Burobjorn on Wed, 27 Aug 2008 18:31:21 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Hulp gevraagd: Enquete over Europees ICT/NM cluster

Opmerkelijk. Een enquete sturen naar een mailinglist over -als ik het
goed begrijp- Amsterdam en innovatie. Terwijl deze mailinglist zich toch
niet geografisch tot Amsterdam beperkt? Ben benieuwd vanuit welk oogpunt
er de keuze is gevallen op deze lijst. Of ben ik de enige die dit toch
een beetje vreemd vindt?

met vriendelijke groet,
Bjorn Wijers