Christine v . d . Horn on Fri, 12 Oct 2007 14:58:00 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] Event voor Creatieven die willen ondernemen/ Inspiratie, informatie en kans op 100.000 euro prijzengeld

------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------ ----------------------------------------------------
Event voor Creatieven die willen ondernemen
Inspiratie, informatie en kans op 100.000 euro prijzengeld

Aan alle ondernemende creatieven,
Op dinsdagmiddag 30 oktober vindt in Pakhuis de Zwijger te Amsterdam een evenement plaats waarop ik je graag wil attenderen: stARTup Inspiration Tijdens dit evenement is een schat aan informatie te krijgen over de mogelijkheden en kansen die het ondernemerschap biedt voor creatieven.

Creatieve ondernemers delen hun ervaringen met het opstarten van hun bedrijf met het publiek, de Maxwell group geeft informatie over financieringsmogelijkheden en er is veel praktische informatie te krijgen over ondersteuning bij het opzetten van een onderneming. Ook wordt er uitgebreid aandacht besteed aan New Venture, een wedstrijd waarbij in totaal 100.000 euro prijzengeld te verdienen is voor innovatieve start ups.

stARTup Inspiration begint om 16.00 en duurt tot 18.00. Je bent van harte welkom! Toegang is gratis en je kunt je aanmelden tot 28 oktober door te mailen naar evenementen@kunstenaarsenco.nl Voor meer informatie kun je kijken op http://mediagilde.nl/startup of hier klikken voor een overzicht van het programma en de sprekers.

Zegt het voort!

Ik denk dat dit een interessante bijeenkomst is voor jou en andere creatieve mensen in je netwerk. Daarom wil ik je vragen dit bericht verder te verspreiden.

Hartelijke groet, Christine van den Horn

Stichting Mediagilde Bezoekadres: Pakhuis de Zwijger, Piet Heinkade 179

Postadres: Piet Heinkade 181A, 1019 HC  Amsterdam

T: +31 (0)20 7884400
F: +31 (0)20 7884401
W: http://www.mediagilde.nl
E: christine@mediagilde.nl