ravage on Thu, 2 Nov 2006 12:42:39 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] wijvertrouwenstemcomputersniet.nl: [persbericht]Stichting spant geen kort geding aan

Citeren Koen Martens <gmc@metro.cx>:

> te
>
> Huh? De doelstelling is toch om democratie weer betrouwbaar te
> maken? Stemmen hoort daar volgens mij gewoon bij... Ik zie je
> bezwaar niet.

nee, dat zie je verkeert. de doelstelling van de actiegroep is om het stemmen
met de computer betrouwbaarder te maken, niet de democratie op zich. wil je
soms beweren dat mensen die niet stemmen geen democratie wensen? alsjeblieft...