Ron Peperkamp on Wed, 1 Nov 2006 14:28:00 +0100 (CET)

RE: [Nettime-nl] wijvertrouwenstemcomputersniet.nl: [persbericht]Stichting spant geen kort geding aan

Alle lof voor de stichting die niet alleen een belangrijke zaak aanhangig
maakt, ook zo verstandig is om in te zien dat het op een bepaald moment geen
zin meer heeft de zaak op te spits te drijven.
Een lichtend voorbeeld voor het aktiewezen lijkt mij.

Ron Peperkamp
ron@peperkamp.nl