MJ on Tue, 2 Nov 2004 16:08:23 +0100 (CET)

Fwd: RE: [Nettime-nl] Oproep tot lawaai

ik zie steeds meer anti islam in de media/maatschappij
men zou weer een link kunnen/willen gaan zien.

dus maak het duidelijk dat dat niet zo is

doe die demo anders morgen of nog later
zodat de emoties wat zijn afgekoeld

-mj