MJ on Tue, 2 Nov 2004 15:52:39 +0100 (CET)

RE: [Nettime-nl] Oproep tot lawaai

tuttut
vrijheids van menings uiting bla bla

het is een tip hoor
ik zeg helemaal niet dat het niet MAG

en mag dat op andere dagen soms wel? want dan zijn we het weer vergeten????
gaan we weer verder met het leventje?

als dit een demo wordt tegen de islam
dan doe ik niet mee

-mj