elout on Fri, 9 Apr 2004 11:24:49 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Capturing Unstable Fanmail

 Beste Richard,

Ok ik geef toe, dat ik gisteren pruttelend uit de hoek kwam, en had er
vanochtend, met een zwaar hoofd spijt van
dat ik gisteren achter de computer was gekropen. En te keer ging als een
*Dyslectische* don  Quichot.

Anyway, ik ben toch van mening dat er weinig aandacht is voor een flink
aantal nederlandse new media kunstenaars,
in nederland zelf, en die mogen best wel wat aandacht & support gebruiken.
(Dan bedoel ik niet mijzelf, ik heb net m`n eigen ruiten ingegooit.)

elout.