risjaar on Fri, 9 Apr 2004 10:42:16 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Capturing Unstable Fanmail

On 8 Apr 2004 at 20:59, elout wrote:

> elout> Is dit niet een puur onderzoek, naar projecten die zich ooit
> binnen V2 zelf afspeelde?!
>
> Media nu.. in Nederland; een kleine nog geen handvolle 'subsidie'
> organisaties, met hun new-media-directeur(m/v)(opgericht zo`n 10/15 jaar
> terug) bepalen nu in Nederland welke new-media kunstenaar nu hot-or-not
> zijn.
>
> (tja. ondanks die beperkte hollandse aandacht; ga gewoon.. lekker verder
> met je 'unstable elektronische mediakunst', (zolang je het nog kan
> overleven))

Beste Elout,

Van harte. En bedankt, we gaan ook gewoon lekker verder. U hoort nog van ons. Je
hebt je punt gemaakt, ook al begrijp ik er maar weinig van en dat is mede vanwege
je beroerde Nederlands.

Is het wellicht poëzie? Wat zit je nu precies dwars, Elout? Ben je zelf misschien
miskend mediakunstenaar, in de veronderstelling dat zijn carrière gefrustreerd wordt
door V2_ - zelfverklaard Vaticaan van de mediakunst? Wij bepalen schijnbaar wat
"hot-or-not" is in de sien?

Waar haal je die ideeën vandaan? Als het je allemaal niet zo boeit, flikker dan
gewoon dat mailtje weg of kom zelf eens met iets interessants, in plaats van dat
negatief gemotiveerd sporadisch gepruttel achter dat toetsenbord van je.

Richard