Marja Oosterman on Fri, 20 Feb 2004 16:17:25 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] Karin Spaink: Orkut spot met privacy en auteursrecht

Nadenkertje:

Zojuist werd ik voor de 2 x deze week gebeld door een Engelssprekende
marketing dame die me (als manager hier) een geweldige 'opportunity' voor
onze organisatie wilde aansmeren.

Toeval dat voor aansluiting bij Orkut we hier alleen last hadden van dat
soort irritante mensen van Nederlandse bodem? (met de afgelopen maanden
Kluwer, afdeling marketingboeken etc. als meest irritante, hardnekkige
steeds maar weer andere bellende botterikken aan kop -tot ik echt een keer
begon te schelden)

Laten we niet naief zijn aub.

M.i. wordt het tijd dat die hele internetkennis duidelijke signalen gaat
afgeven aan Orkut ter verbetering van een aantal zaken.
Met als eerste lijkt me, dat je zelf je mails kunt wissen en gegarandeerd
krijgt dat ze dan ook weg zijn. Idem als je je zelf weer verwijderd. En
moderators van forums moeten ook echt kunnen ingrijpen lijkt me.

En als zulke duidelijke signalen niet werken: massale opzegging.
Met of zonder behoud van bonuskaart ;-)

Marja