H S on Sun, 5 Jan 2003 20:06:01 +0100 (CET)

[Nettime-nl] e-ultimatum: totale openheid 9-11

,

Voorstellend de komende NL regering te motiveren een ultimatum te eisen aan
de regering Bush mbt de gebeurtenissen op 9-11, gebeurtenissen die een zware
wissel trekken op de democratie in de VS en ook in toenemende mate op de
democratische verhoudingen in Europa en in Nederland.

middels dit e-ultimatum zal door de regring Bush openheid worden gegeven
over de gebeurtenissen zoals deze hebben platsgevonden op 9-11, voordat de
oorlog aan Iraq wordt verklaard>

Bijgaand de feiten die vragen om een heldere verklaring door de federale
regering van de Verenigde Staten:

For about thirty minutes after his chief of staff told him that America was
under attack, George W. Bush continued to sit in an elementary school
classroom listening to a second-grader tell a story about a pet goat. He did
a marvelous job of looking completely unsurprised. Meanwhile, four hijacked
jumbo jets were able to fly off-course across several states without
encountering any opposition from the most powerful and responsive air force
in the world.

Persgalerie NL
Han Speckens
persgal@wanadoo.nl