Alfred B. Broer on Tue, 7 May 2002 15:46:01 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] Re: De dader een broertje van breedbeeldactivist?

De dader een broertje van breedbeeldactivist? Kwam die Philips-hater ook niet uit Harderwijk?

De dader was werkzaam ( vrijwilliger??) bij de Vereniging Milieu-offensief uit Wageningen.
Of je dit nou extreem links kunt noemen? Fortuyn heeft trouwens gezegd dat als hij aan
de macht zou komen pelsdierfokkerijen gesloten zouden worden. Het is dus absoluut niet
gezegd dat zijn (linkse) sympatie als motief kunt gelden voor de moord.
De media maakt graag de link omdat je dan weer nieuws hebt. Hierdoor zie op internet
walgelijke reacties van erg domme mensen die alle linkse mensen dood willen zien.
Ik geloof niet dat de heer Fortuyn graag deze figuren zou willen vertegenwoordigen.
De site hieronder is van de Vereniging Milieu-offensief. Persoonlijk denk ik dat de dader
het te doen was om de aandacht, die Fortuyn wel kreeg en hij niet, maar dus nu wel.

http://www.vmow.demon.nl/content/home.html

Alfred B. Broer