ReindeR Rustema on Tue, 7 May 2002 15:42:02 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] dader...

At 3:09 PM +0200 5/7/02, ReindeR Rustema wrote:
>Ondertussen heeft het ANP een bericht verspreid dat hij vermoedelijk
>een milieu-activist is. Zijn computer is ook in beslag genomen. Ik
>ben benieuwd welk e-mail adres hij heeft gehad en of er wat van hem
>terug te vinden is op internet. 32-jaar, milieu-activisme en
>Harderwijk, daarmee moet je toch wel wat over hem kunnen vinden zou
>je denken.

En ik kreeg ook al de suggestie binnen dat het om een of ander iemand
ging die een schrijfsel heeft staan op de site animalfreedom.org en
woordvoerder is bij het Milieu Offensief Wageningen. Ik dacht, kom ik
wees even behulpzaam en bel even dat diens naam op internet in dit
verband genoemd wordt. De hele tijd in gesprek...

--
ReindeR