Diana Ozon on Mon, 4 Feb 2002 23:23:02 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] Mislukt alternatief tv-project

Ha Menno,

Mauzz reageert niet alleen op Alex maar verdedigt zich ook in een felle
discussie die naar aanleiding van Alex' bericht is ontstaan op
http://www.indymedia.nl/2002/02/1986.shtml .
Dat is m.i. een niet geheel onbelangrijke tussenfase voor de uiteeenzetting
in Mauzz reactie. Hoewel je al het gekrakeel gepost tussen Alex' bericht en
Mauzz' antwoord kan beschouwen als overbodig. Het geeft wel meer inzicht in
de defensieve stellingname.

Groeten,
Diana