H S on Fri, 4 Jan 2002 23:27:01 +0100 (CET)

[Nettime-nl] Fw: Beeldinstituut uitsluitend toegankelijk met VP

 hallo Nettime,

 aan de andere kant zou je op het Virtueel Platform de mogelijkheden
 verwachten in te kunnen loggen op de actuele processen in de creatieve
 instellingen, zodat je bij deze processen kunt "instappen" en participeren
 in deze openbare en creatieve instellingen, zoals bijv:

 Het Beeldinstituut> er wordt al jaren over gezeken, maar er is nog niets
 waargenomen dat op BEELD lijkt. Misschien is het mogelijk het Virtueel
 platform te laten uitgroeien tot een virtueel BEELD instituut: de GigaPort
 aansluiting is gerealiseerd en alle instituten hebben zich verenigd in het
 Virtueel Platform> Lets Go Broodband!
 Laat ECulture bloeien en geef theaters en kunstenaars ACCESS  tot deze
 technieken! http://www.minocw.nl/cultuurbeleid/cultuurnota/pri11.html

 Voorspoedig 20000002
 Han Speckens