Maarten Reijnders on Tue, 23 Oct 2001 00:02:02 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Excuses NRC Handelsblad

At 03:08 PM 10/22/01 +0200, Eveline Lubbers wrote:
><knip>
>Geachte mevrouw Lubbers,
>
>Namens de marketingafdeling van NRC Handelsblad bied ik mijn excuses aan
>voor de door u eerder dit weekend ontvangen e-mail met daarin een
>aanbieding van NRC Handelsblad.

22 minuten nadat Eveline Lubbers dit mailtje naar Nettime-nl stuurde
ontving ik het vierde spammailtje van NRC in twee dagen. Een paar uur
daarvoor had de hoofdredactie van NRC me al laten weten dat ze niets van de
nieuwe reclamemethode wist en ze de actie afkeurde
(http://www.webwereld.nl/nav/nb?8890). Toch raar: je biedt excuses aan,
maar ondertussen ga je lekker door met mailen.

At 10:41 PM 10/22/01 +0200, Eveline Lubbers wrote:
>Ik heb overigens ook nog geen antwoord op de vraag hoe
>ze dan aan mijn adres zijn gekomen.

Volgens Thijs Cobben van AbFab geeft zijn bedrijf antwoord op die vraag als
je een e-mail met die vraag opstuurt. Dat heb ik dus maar eens gedaan. Ben
benieuwd naar het antwoord.

groet,

Maarten Reijnders