Ronald van Raaij on Fri, 28 Sep 2001 21:40:28 +0200 (CEST)

RE: [Nettime-nl] whose war?! II

> Whose War?! # 2, Sept. 28 2001
>
> think think think think think think think think think think think think
> think think think think think think think think think think think think
>
> *****
>
> MANIFESTATION in Amsterdam, Dam Square, Sunday September 30, 14:00 h
>
> Against the "New War"

Ik begin me onderhand meer te ergeren aan de 'Anti-Oorlogshitsers', dan aan
Bush/Powell. Die weten hun zelfbeheersing nog aardig te bewaren. Zoals ik al
opmerkte wordt de oude Koude Oorlog Amerikahaat weer fijn van stal gehaald,
zonder enig kritisch besef, worden daar ook nog allerlei klassieke en minder
klassieke beschuldigingen aan de VS aan toegevoegd. Misschien is het wel
interessant om een engelse spreuk aan te halen:

"Two wrongs do not make a right"

Ik zie absoluut de zin niet in tegen iets te protesteren dat nog niet
bestaat, waarvan de uitwerking nog in de verste verte niet de apocalyptische
vormen heeft aangenomen die sommigen verwachten, en de bijbehorende
demonisering van de VS, is natuurlijk ook weer eens koren op de molen van
die verdwaasde fundamentalisten.

Zoals je zelf als zei:

> think think think think think think think think think think think think
> think think think think think think think think think think think think

BEFORE you

> act act act act act act act act act act act act act act act act act act
> act act act act act act act act act act act act act act act act act act

Groet
Ronald