Maurice Wessling on Wed, 30 May 2001 10:55:37 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] virus?

At 10:39 30-5-2001 +0200, Jo van der Spek wrote:
>ik kreeg uit onderskundige hoek onderstaande virus waarschuwing. Maar
>voordat ik een command verwijder wil ik het even checken.

Goed dat je even checkt voordat je delete. Het is een hoax, onzin, een
grap. Niet deleten dus. Zie:

http://www.symantec.com/avcenter/venc/data/sulfnbk.exe.warning.html

Installeer een virusscanner. Je eigen isp biedt er een gratis aan. En
delete alle mail over virussen, kettingbrieven, etc. Ik snap ook helemaal
niet hoe je anno 2001 nog zonder virusscanner het net op kunt.

Maurice