michiel Knaven on 12 Dec 2000 09:26:09 -0000

[Nettime-nl] Re: AANDACHT: Nettime-lijst goed gebruiken

>Het zou mij (en wellicht ook een heleboel andere abonnees) erg plezieren
>mocht iedere poster zich aan dit toch wel vrij eenvoudig regeltje houden.

Misschien kan de tekst van Stijn Wuyts standaard worden opgenomen in de kop
van nettime-nl na:
When replying, please edit your Subject line so it is more specific than
"Re: Contents of Nettime-nl digest..."
Zou het mogelijk zijn om berichten die u naar deze mailing list stuurt, te
zenden in ASCII (plain text) formaat, of met andere woorden: *niet* in HTML
formaat?

michiel

net.art        www.michaelmedia.org
netart.guide www.michaelmedia.org/michel