Francisco van Jole on 26 Sep 2000 14:12:44 -0000

Re: [Nettime-nl] Re: Koen Voskuil advertentie?

At 15:55 26-09-2000 +0200, you wrote:

>Zeker, ga maar eens in Praag kijken op dit moment...
>http://prague.indymedia.org/
>of die van de nettime-lijst earlier today
>
>of dichterbij: in Utrecht is ook een anti-globaliserings
>solidariteit-met-Praag bijeenkomst

Ja, maar tegen de 'globalisering' zijn, vind ik zo muf.

En van het gedachtengoed van de demonstranten raak ik ook niet bepaald
opgewonden.

Teveel gezeur, te weinig passie.

groet, groet,

Francisco van Jole

http://www.2525.com
wekelijkse nieuwsgids - webcam - e-zine - etc.