Peter Olsthoorn on Tue, 25 Apr 2000 13:35:31 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Balie debat over het internet en de muziekindustrie - 26 april

At 12:25 25-4-00 +0200, you wrote:

>Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat hier alleen
>de _industrie_  an het woord komt en dat dit forum erg
>eenzijdig is samengesteld. Waar zijn de bandjes, de
>aspirerende bandjes, en waar zijn de luisteraars / gebruikers?
>

>- K -
Inderdaad, en enkele van de *heren* zien elkaar ook nog met grote regelmaat
om te praten over de bestrijding van netverspreiding van muziek.
Op zich een goed initiatief maar met heren die elkaar de bal gaan toespelen
komt het niet tot een zinnige discussie.

Peter Olsthoorn