Eveline Lubbers on Tue, 14 Mar 2000 13:00:34 +0100 (CET)

[Nettime-nl] livestream thuis opnemen?

Mooi
die live-stream uitzendingen van debatten in de Balie,
achter je computertje beetje luisteren en intussen wat
papierwerk ordenen.
Dat deed ik 10 feb j.l. debat over Shell-Greenpeace.
Halverwege werd ik gebeld om naar de film te gaan,
ik dacht, dat debat zoek ik later wel ergens op...
Maar...dat kan dus niet!
Er is geen archief van opgenomen live-stream.
Wordt aangewerkt, volgens Charda de Haan van de DDS,
die de livestream verzorgd, ze vindt het zelf ook heel jammer.
&
Vrijdag kan ik weer niet naar de Balie, en ben ik ook niet
thuis. Maar de computer aan laten staan en de boel
downloaden, of opnemen zoals je met video en tv zou doen,
dat kan ook niet!
Heeft met (de-)coderen te maken, heb ik me laten vertellen.
Maar ik hoef het niet te snappen, ik wil gewoon dat het kan.
Wat zijn die nieuwe technieken eigenlijk beperkt!
Kunnen we van hieruit lobbyen voor meer vooruitgang?
eveline lubbers
(enthousiast internetgebruiker, voor wie het nooit genoeg is)