net_CALLBOY on Thu, 12 Dec 2002 12:55:09 +0100 (CET)

[rohrpost] open letter to mr. reinhold grether . no. 2

--

this email has been sent several times to dr. reinhold over
the last 8 months [april - nov 2002].

no answer until today.
einfach keine antwort.

ein echtes arschloch?

ein wahnsinniger karrierist mit kommunikationsproblemen,
so wie ich selbst?

yours truly

HANS BERNHARD

HANSBERNHARD.COM