Monteparadiso Hacklab on Mon, 2 Jun 2003 04:46:39 +0200 (CEST)

[nettime-see] N5M u zakasnjenju

Evo tek sada se i ja malo osvrcem na TML i n5m.
Slazem se sa Ognjenom da neke od udruga nisu bas imale veze sa
aktivizmom i cijelim kontekstom TML/N5M, ali to se s vremenom sve
izfiltrira. Ili ce postati "aktivisticke" udruge ili ce shvatiti da to
nije njihov ambijent. Oni koji su upoznati sa radom saveza udruga
Clubture (www.clubture.org) mogu primjetiti slican razvoj dogadjaja.

Meni je i zanimljivo svako toliko vidjeti te neke vise kvazi art price
koje u mojem habitatu bas ne prolaze posto Pula nije studentski grad pa
da ima brdo dokolicara, nego je brodogradjevno-turisticki grad. Tako da
mi je blizi radnicki milleu gdje pola tih arta i teorije bi prosli s
batinama. Danas kada se svi furaju da su DJi, VJi, teoreticari, salonski
komunisti, dizajneri, itd... mozda i prije navedena solucija ne bi bila
losa. Skupovi kao u Du dobro mi dodju kao equalizer izmedju punk
sljakera i nekog "kulturnijeg" diskursa.

Osnivanje not-for-profit firme je zanimljiva ideja, a dobar primjer je
Openflows (www.openflows.org), jer druga je solucija naci neki dobar
posao i baviti se udrugom u slobodno vrijeme (sto zapravo isto nije losa
stvar). U svemu tome, cini mi se da bi Zamir propao ako bi ngo-ict
inicijativa razvila se kako treba.

A sto se tice Lazareta, mislim da bi prije 5 godina jako negativno
ocijenio skupocu pica na sanku, itd... ali imajuci veze sa jedinim
squattiranim mjestom u hr koji zapravo ima funkciju istu kao i
talijanski okupirani i samoupravljani drutveni centri (Centri sociali
occupati e autogestiti) mislim da se previse energije baca u underground
i ilegalni nacin vodjenja stvari. Ali to se nama ovdje jos jako
svidja...

Ne sjecam se vise sto sam htio napisati.
Edgar

Nettime-SEE mailing list
Nettime-SEE@nettime.org