Ognjen Strpic on Fri, 30 May 2003 21:05:16 +0200 (CEST)

Re: [nettime-see] n5m4 Dubrovnik

jaka zeleznikar <jaka@jaka.org>:
> prav zanima me, kakšna je argumentacija za trditev, da je umetnost sebična?

to nije bilo rečeno javno i nije fer da dalje kopam po tome. poanta je
da se taj ili sličan stav mogao osjetiti, i to je loše.

> s takimi stališči bost aktivisti ljudi uspešno odgnali od sebe in potem
> svoja stališča delili z kopico aktivistov, ki tako ali tako mislijo isto,

da, to bi bilo šteta. prvenstveno kad je riječ o umjetnicima, koji su
vjerojatno najzaslužniji za uspon medijskog aktivizma, ali i o drugima
koji nisu profesionalni aktivisti niti im je aktivizam prvo
područje interesa

> mimogrede, ena bolj znanih osebnosti zadnje čase, ki povzema ideologijo
> odstranjevanja umetnikov iz družbe je bil Adolf Hitler

uh! malo prejako, ali neka. hoćemo umjetnike! :-)

Ognjen
Nettime-SEE mailing list
Nettime-SEE@nettime.org