Daniel Gontz on Fri, 4 Apr 2003 05:08:19 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] Fw: Arta pe cont propriu in ziarul Adevarul

>pina aici nu pot decit sa spun ca ai vorbit in gol....
>

>"ANTIAMERICANISMUL ISI ARE ORIGINEA IN IMPOTENTA SEXUALA"
>
>dar aceasta fraza e de nota 10 ! :))))
>de mult nu am mai ris asa bine....
>
>fiule se pare niste complexe mai vechi ale tale au inceput sa isi faca
>simtita prezenta....
>
>in orice caz... ai adus putina culoare in spatiu... dar devii mecanic si
>stereotipic... las-o mai moale....
>

>FUCK UR UGLY MOTHER IN THE SHOWER!

TU CINE PULA MEA ESTI DE INTRI IN VORBA ASA CU MINE?

fiule ia-o mai incet ... mai fa un trip... mai fumeaza...

si la capitolul complexe se pare ca tre sa trec si frustrare sexuala ? sincer, banuiesc ca ai niste banii sa te duci sa iti rezolvi problemele dar chiar asa sa treci direct la gerontofilie.....