Luminita Cochinescu on Mon, 10 Mar 2003 09:18:26 +0100 (CET)

[Nettime-ro] pe cine lasi sa traiasca nu te lasa sa mori

Imi pare enorm de rau ca desi ma aflu intre cei publicati in "artphoto" no2 nu ma aflu si pe pozitia de a ma bucura pe deplin de reusita aparitiei unei reviste bune ci bucuria imi e umbrita de indignarea la citirea randurilor lui Razvan Ion care si-a dat cu firma-n cap, dupa ce la inceput ne-a luat ochii cu entuziasmul sau.

Numai ideea ca a fost in stare sa inregistreze cu reportofonul discutii "sincere" in care l-a atras pe dl .Iosif Kiraly anticipand ca le va folosi impotriva lui ma face sa imi fie pur si simplu sila -ce-i drept de cand sunt la Paris incepusem sa uit de ce mizerii sunt in stare unii ca sa parvina pe scena artei romanesti -dar chiar asa ,sa nu mai existe o bruma de bun simt?Ce facem Razvan , ne intoarcem la metodele securitatii comuniste?!

tIi urez succes sa te dezmocirlesti din noroiul in care te-ai bagat singur!

Do you Yahoo!?
Yahoo! Tax Center - forms, calculators, tips, and more