Vlad Nanca on Fri, 17 May 2002 09:28:34 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] Intrebare lunga... choose life!

Nu cred ca solutia plecarii (definitive) este buna. Nu cred ca spalatul vaselor este neaparat o munca josnica, cred ca faci chestia asta de cateva ori pe saptamana si nu te plateste nimeni pentru asta... Cred ca sunt destule motive sa nu pleci si sa incerci sa tragi cat poti de mult sa ajungi undeva. Cred ca succesul expozitiei "Aici, acum" de la Galeria Noua este un lucru bun.

"Choose life. Choose a job! Choose a career. [...] Choose DIY. Choose a fuckin big television!..."

Vlad

Vlad Nanca

Bd Regina Elisabeta 69, Apartamentul 2, Sector 5, Bucuresti ROMANIA

Tel 004093240434 Fax 004013121311

Do You Yahoo!?
Get personalised at My Yahoo!.