Luminita Cochinescu on Tue, 9 Apr 2002 08:13:08 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] (no subject)

 Domnule Velisar ,

dati-mi voie sa ma indoiesc asupra faptului ca in Timisoara "nu prea se stie cu ce se mananca" arta vizuala contemporana.Daca ne gandim numai la faptul ca acolo se desfasoara "Studentfest" si nu in Bucuresti de exemplu ,cat si  la artistii timisoreni din care unii ne reprezinta azi in strainatate intr-un mod foarte direct si bine ancorat in arta contemporana dealtfel ,inclusiv via site-uri (numite de dvs. "mijloace greoaie") sau si-au asumat pionieratul in sprijinirea primei sectii foto-video din cadrul Universitatii de Arta din Bucuresti ,atunci poate ne mai schimbam parerea.Iar daca pe langa Kabakov veti rasfoi cu mai multa atentie o istorie a artei contemporane romanesti va veti izbi de cuvantul Tms. poate mai mult decat va asteptati.

Altfel ideea expozitiei intentionate de dvs. mi se pare una buna ,insa poate in alt context decat cel prezentat in care "suntem cu vreo 50 ani in urma"...

 cu respectul cuvenit unui artist contemporan , Luminita Cochinescu

Do You Yahoo!?
Yahoo! Tax Center - online filing with TurboTax