dana fabini on Mon, 25 Mar 2002 22:40:08 +0100 (CET)

[Nettime-ro] proiect "Open Source"

Urmaresc lista de la infiintarea ei, cu toate acestea scriu foarte rar din lipsa de timp si de ocupatie. Totusi Bogdan Achimescu ma provoaca prin umorul si autoironia lui sa mai zic cate ceva absurd. In cazul de fata referitor la proiectul „Open Source“, pt. ca am fost parafrazata cu expresia „propunerea este pe atat de interesanta pe cat de neinteresanta“ , as prefera sa ma autoparafrazez cu „dimpotriva, este pe cat de neinteresanta pe atat de interesanta“. Si ca sa fiu ceva mai explicita propun ca subiect pt. „Open Source“ manipularea in arta. E un subiect concret si suficient de general ca sa le vizeze pe toate celelalte: invatamantul artistic, critica de arta, scena de valori, nu in ultima instanta politicul, istoricul si Nation Buildingul,etc. (ca sa-l parafrazez pe Bogdan Achimescu). A propos de etc., inca urmaresc cu interes relatarile si punctele de vedere din massmedia (in special in Germania) referitor la catastrofa nation buildingului american din sept. si actiunile consecutive ale americanilor in Orient. Nu stiu cat se vorbeste despre asta in Romania. Apare cel putin hilara asemanarea in materie de investigatii asupra terorismului cu sarmana revolutie romana din 90 si intrebarea ei „21/22 cine-a tras in noi“, sau cu reactii de presedinte furibund care agreseaza ziaristii insistenti impotriva lui, cu formule de tipul „mai, animalule“. As zice ca am fost si noi o data inaintea americanilor, dar nu se stie oficial cine a scris scenariile si nu se pot face comparatii sub aspect cantitativ sau al consecintelor. Desigur ma refer la manipulare, dar nu vreau sa dezvolt aici un subiect care poate nu intereseaza pe toti abonatii nettime.

Altfel o sa ma cred Gh. Rasovszky cu mesajele lui despre pescuit care au devenit in ultimul timp o noua tinta nettime. La urma urmei mesajele lui nu sunt mai pline de vanitate decat altele care au aparut pe aceasta lista de la infiintarea ei, sunt doar altfel formulate. „Pescari de oameni“ suntem toti de la Cristos incoace, chiar si cei care cred in UFO. Celor care prind momeala, dar nu au timp de pescari sa le incarce contul e-mail, le propun sa stearga automat mesajele respective, asa cum, fara a intentiona sa jignesc pe nimeni, marturisesc ca am facut eu insami de cateva ori cu mesajele dlui. Rasovszky cand nu am avut timp de muste. La urma urmei, informatia care exista pe lume e atat de diversa pe cat de unilaterala, si e util sa nu ne lasam manipulati de ea din lipsa de informatie.

Cred ca am scris suficient ca sa nu mai fiu provocata o vreme. A propos de ideea cu filmul a lui Bogdan, am si eu o idee cu scurte filme, pe care vrem sa le facem cu Sebastian Bertalan. Poate ne confruntam ideile. Ca inginer de sunet nu sunt potrivita, ca scenarist mai merge, dar daca nu se potrivesc scenariile, poate eventual ca figurant daca e nevoie.

Dana Sucala (de 8 ani pe nume Dana Fabini), intr-o traditie a absurdului feminist involuntar, se pare ca numele de fata e mai puternic decat cel de baiat.

Send and receive Hotmail on your mobile device: Click Here
_______________________________________________ Nettime-ro mailing list Nettime-ro@nettime.org http://amsterdam.nettime.org/cgi-bin/mailman/listinfo/nettime-ro --> arhiva: http://amsterdam.nettime.org/