NOPCSA on Wed, 6 Mar 2002 09:46:11 +0100 (CET)

[Nettime-ro] imagery show in Chicago

In septembrie intentionez sa deschid un show de imagerie in cadrul festivalului Around the Coyote din Chicago. Desenele  trebuie sa exploateze concepte legate de formarea si generarea si manipularea imaginilor mentale. Singurul exemplu concret de artist roman preocupat de altfel de reprezentari (de care am auzit recent) este pictorita Geta Bratescu care a publicat un articol numit "Am desenat cu ochii inchisi". Pentru informatii suplimentare cei interesati pot sa-mi scrie direct la Nopcsa@aol.com  sau in cadrul listei nettime-ro unde intentionez sa prezint fenomenul imageriei . Larry Bonn Phoenix