Fundatia Tranzit on Thu, 21 Feb 2002 14:25:05 +0100 (CET)

[Nettime-ro] invitatie/expo/tranzit

Fundația Tranzit Alapítvány
G. Barițiu  16
3400 Kolozsvár/Cluj-Napoca
tel-fax: 00 40 64-194039
e-mail: tranzit@mail.dntcj.ro
http://www.dntcj.ro/NGOs/tranzit

Vă invităm la expoziția artistului ALEXANDRU MIRUȚIU, care va fi deschisă la CASA TRANZIT (str. Barițiu 16) în perioada 22-26 februarie 2002.

 Vernisajul va avea loc vineri, 22 februarie 2002, orele 17.

Active  document / Marriage or calling for water / casa  tranzit

   Dincolo de suprafața realului  e așteptare / tea is waiting dezvoltă o posibilă așteptare / conceptual frame – my figure / the frame of objects in response to my body. Framing a possible moment of waiting through everyday objects Alternez între agresivitate controlată / trance like reverie / martirul romantic / gesture posture and movement are bound up with behavioural codes / corpul meu are atunci tendința să reflecte obiectele personale / totul constă în relaționarea lucrurilor cu corpul meu fizic – how I deal with them and how I make them private /corpul meu e rearticulat de fiecare data cînd ia contact cu lucruri inanimate / eu am nevoie de ceea ce poate fi rupt, spart, distrus / un bărbat, o femeie, o cameră ca spațiu al iubirii / orice imagine în afara corpului nostru este o imagine a suferinței și a chinului / fantezia uciderii nu e de ajuns, a ucide inseamnă  sa tai din durere