Anita de Waard on Thu, 28 Nov 1996 00:53:05 +0200

nettime-nl: Gedicht Leopold

Ik ben bezig een tweetalige website te maken waar ik een aantal foto's heb
die horen bij  een gedicht van Leopold 'de lente valt dan in een oude
stad'. Ik woon in Boston- de foto's zijn van Boston, en gaan over (naar
mijn gevoel net als het gedicht) ontheemd zijn maar je toch thuis voelen in
je stad. Maar ik zoek nog naar een goede Engelse vertaling- ik heb zelf een
slechte gemaakt die het gedicht geen recht doet. Wie helpt?

De site is
http://neuro-www2.mgh.harvard.edu/anita/bostonslides.html

Bvd,

Anita

--
* Verspreid via nettime-nl. Commercieel gebruik niet toegestaan zonder