Viola on Fri, 10 Feb 2017 16:07:39 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] Nettime-nl Verzamelmail, Volume 166, Nummer 1

Hoi

Als reactie op de vraag: hoe krijgen we die malwarewapens de wereld uit?
daar ga ik graag op in..  allereerst zoveel mogelijk OFFLINE doen (en dat
betekent ook Home Domotica). Op VR en IOT conferenties gaat het vaak teveel
over SALES en te weinig over (begrijpelijke) Security: daar moet al overna
gedacht worden bij het ontwerp, niet als een uit-te-besteden onderdeel. Bij
VRdays.co stelde ik o.a. een expert voor die daarover wilde praten en mensen
wilde uitleggen, maar paste niet in het programma. Enig idee hoe dat wel te
doen?
Voor degenen die het niet kennen: https://criticalengineering.org/nl  (nu
ook te zien in Tetem:
http://www.tetem.nl/portfolio/nervous-systems-curator-viola-virus/ ) en
Dowse: http://dowse.equipment

En aandacht voor welke toekomst we willen, en welke personal software we
zelf wel en niet willen, aandacht voor de tips van Bits of Freedom (o.a. je
software en browsers up-to-date houden), wat heb jij verder voor ideeen?

Tip:
Gister zagen we in Spektrum met een gezelschap DO NOT RESIST, van dezelfde
(Duitse) distributeur als Zero Days.
Ook heftig, tip!
Daar wil ik met Manifestations (.nl) wel iets mee doen.

(ik vond trouwens de film Snowden ook heftig, en National Bird was op
CCC-Congress, moet ik nog zien, de film begon goed : ))

Tevens wil ik wijzen op de Open Call:         Internet of Women Things
(.com)  stuur nu tips en art-works in, naar mijn mailadres.

Groetjes
Viola