Jorinde Seijdel on Wed, 26 Aug 2015 20:07:26 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] symposium âdid you feel it?â on digital interfaces and their affect (eindhoven, 16.9)

Beste nettimer,

Graag wil ik je attent maken op het symposium âdid you feel it?â On digital interfaces and their affect dat Open! en Dutch Art Institute (DAI) met een groep studenten organiseren en dat plaatsvindt op 16 september in Eindhoven. Er zijn lezingen van Mark Fisher, Mercedes Bunz en Nishant Shah, en kunstenaarspresentaties van Erica Scourti, Benedict Drew en Veridiana Zurita.

Zie hier voor de volledige informatie: http://dutchartinstitute.eu/page/7263/september-16--2015---did-you-feel-it----a-symposium-on-digital-interfaces-and- <http://dutchartinstitute.eu/page/7263/september-16--2015---did-you-feel-it----a-symposium-on-digital-interfaces-and->

Ik denk dat het symposium heel interessant kan zijn voor jou en je studenten en hoop dat je je zult inschrijven via dutchartinstitute@artez.nl <mailto:dutchartinstitute@artez.nl>. Ik zou het erg waarderen als je je studenten en collegaâs op de event en link met inschrijfmogelijkheid wilt wijzen.

Mocht je meer informatie willen, schroom dan niet om mij te mailen.

Hartelijke groet,

Jorinde Seijdel
Hoofdredacteur Open!
www.onlineopen.org <http://www.onlineopen.org/>