Geert Lovink on Thu, 13 Feb 2014 12:03:18 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] WikiHouse, Zonne energie boot en de Bitcoin ATM

als ik jullie was zou ik bitcoins naar euro's gaan omzetten. sorry hoor, maar dit omzetten van de ene naar de andere valuta is echt onzin. dat is vaak niet meer dan speculatie. ik denk dat er veel meer kan met deze internet betaalsystemen. ciao, geert