Patrice Riemens on Tue, 23 Oct 2012 11:01:31 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Fwd: Uitnodiging voor ondertekenen Geen sloop Van der Pekbuurt op petities.nl

Alles mag op nettime-nl, zolang je ambonees bent. En die petitie zeker.
Cheerio, p+4D!

"ja die buurt is inderdaad voor arbeiders in de jaren 20 gebouwd, maar je
kunt je afvragen of de huidige bewoners op zo'n dure centrum plek kunnen
en moeten blijven wonen." (owvds) - Stedebouwkundige, struinend door de
vdPekbuurt in 2002, geciteerd in Het Parool vorige week.