Tjebbe van Tijen via Chello on Fri, 19 Oct 2012 16:28:12 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] Het Genootschap "De Economie Kan Wel Wat VVD Gebruiken" heeft een nieuw panel-lid VVDer Jos van Rey de onderburgermeeester van Roermond

We2n een nieuw lid van het VVD Genootschap "De Economie Kan Wel Wat VVD Gebruiken" (DEKWWVG) na het VVD Statenlid voor Noord Holland Ton Hooijmakers, nu de 'onderkoning van Roermond, wethouder en Eerste Kamerlid Jos van Rey. Ik moest het canvas van mijn groepportret iets naar rechts oprekken om hem er nog in te kunnen plaatse, al eerder was Van Rey beticht van belangenverstrengeling met een plaatselijke onroerend goed handelaar, maar nu gaat het om zijn niet gewaardeerde bemoeienis met de benoeming van een nieuwe burgermeester van "zijn" stad. Het vernieuwde tableau van het Genootschap DEKWWVG heb ik zojuist op Flickr gezet

http://flic.kr/p/dm13Ym

Een overzicht van mijn 150 nieuws-tableaus staat hier

http://www.flickr.com/photos/7141213@N04/sets/72157630468570982/