Patrice Riemens on Fri, 21 Sep 2012 07:57:58 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Retromania tijdens DIY Conference op Incubate

> Retromania als levenshouding ? sprekers op Incubate DIY Conference leven
> in het verleden

Hoi Theo, nettimers,

Gillen! Overigens: "DIY-cultuur is geen reactie meer op, maar onderdeel
geworden van het systeem." - is natuurlijk wel waar - maar is niet echt
het probleem. Ik heb ook altijd geloofd (hoe naief kan je zijn ? ;-) dat
DIY vanzelfs DIO is - of wordt, want je moet wel zelf beginnen (autonomie
soevereiniteit, blablabla, weetunog?)

Dat het kapitalisme eindeloos flexibel is en niet als 'Akhand Bharat'
(India) alles absorbeert en digereert is gewoon een fact of life, moeten
we m.i. 'Bhoedisties' over doen. Trouwens what 'war' ("we are at", cq "we
lost the") betreft zeg ik "stell Dich vor, es gibt Krieg - und keiner geht
hin".

Cheers van de Dinosaures associes