Ron Peperkamp on Wed, 12 Sep 2012 00:34:28 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Het laatste stemadvies: Economische groei?

Iedereen die geïnteresseerd is in de fundamentele discussie over groei, moet
toch eens gaan kijken naar dit monetaire experiment dat al een paar maanden
gaande is op de Zuidas:
http://www.kunstreservebank.nl

Groet,
Ron