Geert Lovink on Thu, 20 Oct 2011 20:11:01 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] heerlijk toch?

Begin forwarded message:

From: precious aliyu <preciousaliyu59@yahoo.com.vn>
Date: 20 October 2011 5:21:01 AM
To: undisclosed recipients: ;
Subject: Mijn beste vriend.

Hoe doe je?
Mijn naam is kostbaar Aliyu (female), Ik zag je e-mail vandaag nog en ik besloten om contact met u op. Ik zou graag uw goede friend.I worden zal graag willen weten
meer over jou, veel leren van je, toen ik je ja antwoord te krijgen, i
zal u mijn foto voor u om mij te zien en u meer vertellen over
myself.Please hier antwoord ik. (preciousaliyu81@yahoo.com)
Uwe nieuwe vriend,
   Miss kostbare