Richard de Boer on Mon, 3 Oct 2011 11:28:12 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Ewald Engelen: De onstuitbare opmars van de bestuurlijke larie, oftewel bullshit, aka 'lulkoek' (director's cut)

Op 14-sep-2011, om 11:51 heeft Patrice Riemens het volgende geschreven:

Personelijk ben ik geen grote fan van Ewald Engelen (hoogleraar financiele geografie, UvA), die ik van een even ongezonde als overmatige 'Rick van
der Ploeg' gehalte verdenk

Op 2-okt-2011, om 15:29 heeft Patrice Riemens het volgende geschreven:

Straks zal ik nog es doorgaan voor een fan van Ewald Engelen, wat ik in zekere opzichten ook wel ben, dwz wat zijn texten (en niet te vergeten,
schrijftrant) betreft. De vent zelf duw ik, persoonlijk gezien dan,
graag onder de tram - als 't maar enigszins op een ongeluk kan lijken
(*).

Zo te lezen is Patrizio behalve 'private intellectual by choosing' ook nog 's een verloren gewaande broer van Harpo, Groucho en Chico. De soms wat aanmatigende Marx brother.

Groeten,
Richard (in een draaimolen met Jacques Lacan in Disneyland-Parijs, 3 oktober 2011.)