Ron Sluik on Thu, 12 May 2011 10:37:38 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] [ECHT WAAR: Nettime-nl] Seminar beter vindbaar worden.

Het spijt me zo Marjet dat ik mijn reactie niet voor me kon houden.

Wens je veel succes met je Seminar. Ik neem aan dat je me vergeeft nu er ook enkele anderen het meegelezen hebben en overwegen te komen. Misschien is er sprake van een klein Alex Brener effect en... hopla de kassa rinkelt!

je schreef me dat je duidelijk gemaakt was dat de post niet verder verspreid zou worden... weet niet wie dat beslist... en dat zou jammer zijn.

Dus lieve Nettime, publiceer alstublieft alles van Marjet in de toekomst. Het gaat notabene om de vrijheid van meningsuiting, hoe dan ook!

En beste Menno zou je zo vriendelijk willen zijn mijn naam van de lijst te verwijderen. Mijn sociale vaardigheden schieten (alweer) te kort om er aan deel te nemen.

Vriendelijke groeten en met verontschuldiging,
Ron Sluik (natland sb)

-------- Original-Nachricht --------