Geert Lovink on Fri, 5 Nov 2010 12:44:18 +0100 (CET)

[Nettime-nl] verzoek aan videokunstenaars

From: "A.M. Olthof" <a.m.olthof@hva.nl>

Dag allen,

ik heb voor de aankomende opdracht van Research Lab in blok 2 dringend een aantal docenten, curatoren en (liefst video-) kunstenaars nodig die een kort interview willen doen met studenten. Het interview zal gaan over mediakunst in het algemeen en over een catalogus die gevuld is met video's mediakunst (van NIMk).

Het interview duurt bij elkaar ongeveer een half uur denk ik en wordt gehouden in de week tussen 15-25 november. De studenten kunnen naar iemand toekomen, maar het kan ook via Skype of de telefoon afgelegd worden.

Kunnen jullie voor mij rondkijken in jullie netwerk of je potentiële kandidaten hebt voor de interviews? Of dat je wellicht zelf genoeg van mediakunst af weet?

Alvast heel erg bedankt!

Anne Marleen

--
Anne Marleen Olthof