Matthijs R. Koot on Wed, 23 Jun 2010 22:41:46 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Brenno de Winter/ Nu.nl: IMMI ('Lex Wikileaks' ; -) aangenomen in Ijsland

Het is mij volstrekt onduidelijk welke waarde te hechten aan welke
berichtgeving rondom Wikileaks:

"Assange Tries To Bury Insider Output from Cryptome"
http://cryptome.org/0001/wikileaks-auth.htm

Vr. groet,
Matthijs