Frank Meeuwsen on Thu, 3 Jun 2010 21:37:20 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] Gratis txt-versie (onder Creative Commons) van Bloghelden te downloaden

Vorige week is mijn boek Bloghelden op de markt gekomen met een
succesvolle boekpresentatie
(http://bloghelden.nl/2010/05/het-boek-is-af-nu-begint-het/) en een
eerste week van verkopen, zowel online als offline. Afgelopen weekend
hebben we de gratis tekstversie van het boek vrijgegeven. De complete
inhoud van het boek is als txt bestand te downloaden en onder een
Creative Commons licentie vrijgegeven om derivaten te maken. In
navolging van auteurs als Cory Doctorow hoop ik zo dat er mashups van
worden gemaakt, nieuwe versies, die de bekendheid rond de titel
helpen. Meer informatie kun je vinden op
http://bloghelden.nl/2010/05/bloghelden-widget-en-tekstversie-online/
Naast de gratis txt versie komt er eveneens een ePub versie (betaald)
en zal ik nog een aantal extra hoofdstukken schrijven die los online
verkrijgbaar zijn. Recensie-exemplaren zijn verkrijgbaar via mij, mail
me privé je gegevens en ik zorg dat het bij de uitgever terechtkomt.
Je kunt natuurlijk ook de tekstversie gebruiken als recensie exemplaar
:-)

Met vriendelijke groet,
Frank Meeuwsen
Bloghelden.nl