Geert Lovink on Wed, 22 Apr 2009 23:54:45 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] Dag van de filosofie Tilburg 25 april

From: "Wim Nijenhuis" <jwnijenhuis@kpnplanet.nl>
Date: 22 April 2009 7:00:52 PM
Subject: Dag van de filosofie Tilburg 25 april

25 april as. modereer ik op de Dag van de Filosofie in Tilburg een panel van deskundigen. We zullen hoofdzakelijk discussieren over de volgende vraag: Moeten we genoegen nemen met het wereldwijde spel van de autonome architectuur nu ze steeds openlijker lijkt samen te zweren met de logica van de wereldmarkt en de rol blijkt te vervullen van exportproduct? Stoten we hier op de grenzen van de moderniteit?

Voor verdere informatie verwijs ik naar de link:
www.dagvandefilosofie.nl.

Misschien tot dan!
Wim Nijenhuis

DR.IR.ING. J.W. NIJENHUIS