cindy moorman on Sat, 23 Aug 2008 17:25:32 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] Uitnodiging ONZICHTBARE STRUCTUREN / een bijeenkomst op zaterdag 30 augustus van 12:00 tot 16:00 rondom het thema capsule

ONZICHTBARE STRUCTUREN
*Op zaterdag 30 augustus organiseer ik van 12:00 tot 16:00 een bijéénkomst
in mijn atelier.*

Een middag in mijn atelier waarop een bepaald thema centraal staat en vanuit
verschillende vakgebieden belicht wordt met de beeldende kunst als basis.
Dit jaar zal het een ontmoeting worden tussen architectuur, sociale
wetenschappen en beeldende kunst. Met als thema capsules.

*"Mensen trekken zich terug in capsules om zich te bevrijden van de
samenleving, of om zich te beschermen tegen de samenleving."*

Door middel interessante gastoptredens, een heerlijke weiland picknick,
gezellig draaiende plaatjes en een partytent zal de wereld die zich
schuilhoudt achter dat wat we denken te zien onder de loep worden genomen.

*Met gastoptredens van: Jetske Bomer, architecte en Jasper Ponjee,
architect. Schrijvers van het artikel de Primitieve hut een onderzoek naar
capsulariteit in premoderne architectuur. Hedwig Heinsman, architecte van
DUS Architecten. En Peer Smets, socioloog werkzaam aan de Faculteit der
Sociale Wetenschappen van de VU.**

Je bent van harte welkom om de middag bij te wonen!*
Stuur even een email naar info@cindymoorman.nl of je komt en of je gebruik
wilt maken van het pendelbusje vanaf station Sloterdijk dan stuur ik je de
routebeschrijving op.

--