elout on Thu, 21 Aug 2008 21:39:56 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Klimaatactivist op internet [met correcte link]

> Klimaatactivist in de politiek nu ook op internet
> Waarom hebben wij het boek van Wijnand Duyvendak op internet gezet?
> Dit is het signaal dat wij willen geven.
> Maar mag dat wel?

Tja Jo van der Spek,
Ik wens je goed geluk andermans werk te verspreiden op het internet.

Vooral als je geeneens de toestemming hebt gevraagd of gekregen hebt,
van deze persoon, on dit te hosten/verspreiden.

Goedkope actie;
het is niet tof of cool, om andermans werk te verspreiden onder een vlag
van piraat/robin-hood zoveel.

Elout de Kok